Проект «Інтелект України» був створений у 2006 році харківськими вченими, які добре знають особливості розвитку і формування дитячої психіки. Програма розроблялася таким чином, щоб з огляду на вікові особливості учнів не тільки зберегти, а й збільшити інтерес до навчання. «Інтелект України» відповідає державним стандартам і діє в багатьох областях України.

Кожен урок прорахований до секунд. Інноваційні навчальні технології, інтегровані предмети, більше ніж 10 завдань на кожному уроці та по дві фізкультхвилинки. В розкладі дітей є незвичайні уроки: «Вчимося разом», «Еврика». Кожні 4-5 хвилин в учнів змінюється вид діяльності. Школярі на уроках переглядають відеосюжети, мультфільми, танцюють, співають пісені.

Для дітей, які приходять у шість років до школи, дуже важливо постійно міняти свою діяльність. Їм цікаво вчитися у грі. У цьому проекті інтегруються навчальні дисципліни. На кожен урок є план-конспект, навчально-методичне забезпечення. Для школярів і для вчителя існують спеціальні зошити. Вже в першому класі діти починають опановувати поняттями з географії, історії України, природознавства. В проекті багато завдань на розвиток логіки, критичного мислення, довільної пам’яті, просторового сприйняття. Завдяки проекту “Інтелект України” у дітей є можливість розвиватися більш ефективно і цікаво.

Інтерактивне навчання

Інтерактивне навчання — це процес отримання корисних навичок і знань у довірчій атмосфері співпраці між дітьми та дорослим.

У результаті навчальна діяльність, побудована на довірі й активності, гарантує повне засвоєння освітньої програми та стимулює дитину до подальшого пізнання різних наук. Саме тому інтерактивне навчання впроваджується вже у початковій школі.

Особливості інтерактивного навчання

  • Високий ступінь інтенсивності спілкування всіх учасників навчання. Під час уроку враховується рівень комунікації, обмін досвідом між школярами. Одночасно викладач використовує різні техніки, форми викладання, різновиди наочних матеріалів.
  • У початкових класах інтерактивне навчання пов’язане з прямою взаємодією однієї дитини з його однокласниками, і це формує нові знання.
  • Найчастіше завдання в школі не передбачають наявності єдиної правильної відповіді. Тому немає домінування однієї думки або доповідача.
  • Учні здобувають навички формування власного погляду, вміння правильно висловлювати думки, доводити свої судження, слухати інших і коректно вести дискусії — важливі риси майбутнього лідера.
  • Діалогове спілкування сприяє формуванню вміння мислити критично, знаходити рішення в суперечливих моментах, давати оцінки аргументам однокласників.

Важливою перевагою інтерактивного навчання є можливість вибирати зручні технології взаємодії:

  • Індивідуальна робота — кожен учень виконує завдання самостійно.
  • Групова — завдання роздаються підгрупам.
  • Фронтальна — колектив виконує завдання вчителя одночасно.
  • Парна — школярі працюють у парі.
  • Колективна — організація спільного виконання завдання або будь-якого проєкту.

Інтерактивне навчання в міжнародній школі “Золоче” реалізується досвідченими педагогами в різних формах взаємодії, що позитивно позначається на розвитку і засвоюваності матеріалу дитиною. Активно використовуються різні методи подачі та вивчення програм:

  • рольові ігри;
  • режим дебатів і дискусій;
  • метод розробки проектів;
  • “мозковий штурм”;

Щоб стати учнем нашої школи, необхідно записатися на співбесіду. Процедуру проводить досвідчений психолог, який визначає рівень психологічної зрілості та інтелектуальної підготовки дитини. На підставі отриманих даних даються рекомендації, а викладач вибирає прийнятну тактику спілкування з учнем.

Читайте також

Програми Cambridge Primary

Кембриджська програма навчання - це не тільки підготовка до подальшого вступу в кращі університети світу, але і абсолютно новий і цікавий підхід до освітнього процесу.

Детально

Державна середня освіта

Міжнародна школа «Золоче» здійснює діяльність у сфері початкової та базової загальної середньої освіти, а також повної середньої освіти. Школа має відповідну ліцензію, видану Департаментом освіти і науки Київської обласної державної адміністрації.

Детально